sport sport och sport!

fan va misslyckad jag känner mig. ja skriver typ aldrig inlägg längre. man tappar ju läsare och det är inte kul. jag har mest tränat och så. väntar bara på sommaren och bara chilla. det är sm-final i globen idag! sen är der aik-häcken idag. de ska visa matchen på tv4 så det blir mest det och handbollen jag ska kolla på. kollar just nu. älskar verklien sport. det är allt fan. många säger t mig du sportar bara. du gör inet annat med ditt liv. ehm, joo? jag älskar det jag gör och jag satsar. när man spelar i ett lag som satsar så måste man ju själv satsa.
hur som helst så gäller det fboll och hboll nu. senare ikväll kommer haben hit, vi ska chilla lite. mina föäldrar ska till västerås så jag och syrran är själva hemma. nicenice! ha en bra lördaag alla ! hoppas det kommer flera inlägg. Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0