som vanligt, no data...!

Shit snart är de sommarlov asså! fett nice. jag sitter vid pappa bärbara d är drf jag har tillgån till data nu. ja skriver typ ett inlägg tror jag. alla mina bilder är i min data och tydligen så funkar inte modemet t min data. d måste fixas asså. jag har klarat migg rätt mkt. det är tv som gäller hela tiden så det är lungt. musiken kan jag alltid lyssna på så jag överlever. jag har inte gjor mkt dom här dagarna. hemme och chillat, vart med ngr och så men inte mer än så. idag vet jag inte vad som händer. jag är helt pank just nu så jag kan inte göra så mkt. får mina pengar på måndag.... släner in ett youtubeclip tror jag. kan inte göra så mkt mer. ska in på facebook nu och kolla. har match imorn oxo mot boo!! Pussar och kramar, Lovee från miiig :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0