mina naglar är done...

ja ni ser rubriken, har precis fixat naglarna. ingen färg utan ni vet genomskinlig. yes , har datan igeen, om några minuter kommer några kompisar hit som vi känner. (gäster) jag och vina kanske ska tagga ut lite och bara chilla. gå runt i vbg. saknar brd skiiit mkt, men jag klarar mig. har ätit midda så är mätt. ikväll blir det nog film. vet inte vilken. ska först se om d är någon film på tv:n.
vårt andra lag i handbollen är i hallsberg just nu. men har ingen aning om hur det går för dom. kanske ska kolla upp det. dom är grymma tro mig! komigen nu tjejer, visa vilka som äger!!! goood luck!! är inne på pea lite nu. det var lääägne sen. kolla lite i mitt album och såg en rätt gammal bild på mig. aja, ska kolla lite på andra bloggar nu. lateer !! Lovee

 

Kommentarer
Postat av: tinka

söt :) <3

2009-05-24 @ 22:44:53
Postat av: Lorin

tack, vem du nu är :P 1<3

2009-05-29 @ 22:24:59
URL: http://sakkat.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tinka ;)<3

2009-05-30 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0