Guld i lysekil !

shiiit, hur länge sen var det ja skrev sist? ¨jag har kommit brot från datan helt känns det som.
jag ska inte skriva värsta inlägget men jag  vill verkligen säga att vi var ju i lyskil och vi vann hela skiten. vi hade det skit kul där. asså verkligen skit kul. nu kommer vi har uppehåll rätt länge. det kommer o vara sommarserie men jag ska tydligen inte vara med på det. nu är det mest fotboll som gäller för mig. fotbollssäsong och då satsar man på det mest. det gick rätt bra för mig i lysekil.
var rätt nöjd da match och med hur jag spelade. asså vi var grymma. vi torska inte en ända match och vi vann liksom finalen med 17-7 mot irsta och irsta är ju fan bra. men vi var skit bra. dom kom inte igenom ska vårt försvar. asså d är ju fan bra. göra 7 mål på en final. kan ni fatta hur bra vårt försvar var? aja, jag har haft det bra. vårt nya hus är skit bra. mitt rum är större än förut.

på valborg var jag ju med twins, och de andra flickorna. vi hade d chill men jag fick tagga hem vid typ 9 för skulle ju åka t lysekil. ja har skiiit ont i nacken. jag ska nog duscha nu. Lovee
   
(klicka på bilderna för större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0