fotboll imorn

varför jag har en data just nu är att pappa har lämnat sin jobbdata hemma så ja fick sitta och så. sitter här med syrran och kollar på big mamma på tv. kanal 5 ! aik matchen gick skit bra. såg inte sista men jag tror det lev 2-0. skit bra! det är sm final för herrarna nu oxo. kollar lite på d me. jag passar på att skriva inlägg för kanske int kommer ha tillgån t de på ngr dagar. vet inte, men kanske.
imorn har jag fboll match mot bp. jag har ingen aning om hur jag ska komma dit. men får kolla upp det. jag ommer typ inte träna handboll alls nu hela maj. vi har typ uppehåll men de kommer säkert träningar. just nu är det sommarserie, jag skriver mkt jag vet, men d va så länge sen. Lovee

P.S
haben kommer inte, hon skulle t sin moster så de blir bara jag och syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0