faaan asså

Asså jah har fått flipp. jag sitter aldrig vdi datan längre. jag hinner inte sitta. interneten funkar inte. modemet måste installeras på min data och liksom det blir alltid fel., ja måste ha en data snart. asså ja känner mig så misslyckad.
jag spelar mycket fotboll just nu och jag saknar handbollen rätt mycket. alla tjejer man träffar osv. saknar er verkligen älsklingaar. hoppas ni har det bra. Min mobil är också fotf knas. ska ringa och skälla ut comviq. bajs på dom, ( d är fotf bäst) det är 11 skoldagar kvar!!!! sen är det bara chill, men kompisar och sport.
mussikeen, är allt. asså musik kan man inte leva utan. pågud, utan musik är jag ingenting. !!! jag hoppas jag kan skriva mer sen när jag har data. just nu är jag i skolan. d är min tillgång till data just nu. Puss alla !!! Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0