Brun till sommaren ska jag bli!

shulululu !! har pappas data just nu. snart är det sommaaar lov vad faan. shiit, skiit lite kvar ju. jag har mått både dåligt och bra idag. jag skulle va med älsklingarna (TWINS) men fick inte för jag va tvungen att hjälpa till här hemma så det blev inget. min fredag har varit rätt så nice. jag och syrran sola i ungefär 2 timmar. ska ge några tips på hur man blir lättare brun. hur som helst så ska ja till eskilstuna imorn och spela cup. det är skit fint väder så d kommer va chill hoppas jag. på söndag är det oxo matcher så de är en match helg för mig. (inte så ovanligt) det blir lite film kväll som vanligt. får se vad jag ska titta på. ha en bra fredag alla !! peace and love

Hur blir man brun av swedi suuulen, TIPS ! :

1.
 man kan använda vanligt vatten på hela kroppen. som man sprutar med en sprut grej.
2. vatten fast med salt i , som du sprejar på hela kroppen, och gör det varje gång det torkar ut. (spelar ingen roll men helst flera gg)
3. om man vill shteeeka sönder så ska man ha matolja, vet... lite fettit men man blir hur brun som helst.
4. ha inget alls, bara solkräm som är inte för stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0