Vilken färg ?

kl är 21.21 just nu. ja önska mig inte ngt. pallar inte, d blir ändå inte som jag önskar mig. menmen,! efter inlägget i skolan kom ja hem och träffa rezan direkt. ellr jag kolla på tv och gick till henne vid 5. vi gick t fiidrottshallen och kolla på lite friididrott. (rezans kompis) efter ett tag kom ngt som vi kände och vi va med dom....tittar lite på saker.
 gör inte så mkt. ska typ lyssna på musik. asså det är knas med flyttandet och skit. asså nästa vecka är radhuset vårt och vi får nycklarna. då ska ja ta en fin målarfärg och färga mitt rum. vad ska jag ha för färg ? ni måste komentera innan ni taggar. ni är ju tråkiga. ni säger ingenting. ja kanske inte skriver så bra men då måste ni hjäpla mig aiight ?, jalla skriv vikken färg jag ska ha på mitt rum!!!!!!!
Lovee

P.S. Jag vill ha brun , men skriv vad ni tycker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0