Förlåååt!

Förlåååt !! asså igår hade jag fullt upp från morgon till kväll. och i lördags blev d bara 1 inlägg? inte bra asså. idag i skolan så var jag och ronja på vä till spanskan. när vi kmr ungefär vid dörren så hoppar en kille i min klass fram och ja hoppar bakåt och ramlar på rumpan typ. asså låter inte så kul men d va as kul. vi garva ihjäl oss. och innan det så åt vi i matsalen. ja, natta och ngr andra av tjejerna satt och åt. ja ställde mig upp för att gå o hämta vatten. när ja kom tbx så skulle ja sätta mig ner precis när natta drav bak min stol så ja sätter mig på rumpan. asså på golvet. aa men ni fattar. och jag fick typ all vatten i ansiktet och alla garva. som tur va var d  bara min klass i matsalen och killarna såg inte så d va lungt. okej.... nu ska vi se!

Lördag - vakna på morgonen och åkte t råsunda för den mentala träningen. inte så roligt men vi gjorde d roligt. efter d va d match men vi torska med 1-0. vi spela rätt bra men inte så bra. shit happens!, och efter den matchen fixa jag mig (åkte aldrig hem, fixa mig där) och pappa skjutsa mig t kista där festen var. köpte ett par klackskor som ja förmodligen ska lämna tbx (för höga , bli föör lång) och var hemma 2 på natten.

Söndag- vakna vid 8 tror jag och fixa mig lite. skulle åka till Boda Borg. vi va där från typ kl 10 elr ngt. skiit kuul va d. asså ni måste verkligen åka dit ni som inte har det. har träningsvärk i typ hela kroppen. spec armar och axlar osv. är ett måste att ni ska dit !, va där t halv 7. fick tacos t lunch. as gott!, och fika lite vid 4. åkte hem halv 7 ungefär. sov i bilen. hade skit ont i hela kroppen. kom hem och slängde mig direkt i sängen. tog av kontaktlicerna och borsta tänderna såklart ;) så ja hann inte skriva ngt. men d har hänt iaf. 

Ett långt inlägg, jag vet ! ;)  d kommer flera helger där jag inte hinner sitta vid data och skriva i bloggen. Lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0