snö ute, igen !

Sitter och kollar lite på andras bloggar och så. kanske ska prata i tel med ngr. har typ inget o göra. ja gick aldrig t rezan älskling. vi fick gäster presic när ja skulle typ gå. sorry gumman. yes, förra somarn hade jag guldkort på grönan. verkligen as kul asså. en härlig sommar med italien, partille, lysekil och mkt annat. sol, bad osv. ja ska tyväär inte köpa ngt gulkort till den här somarn men klart at jag ska t grönan ändå kanske typ 1-2 gg. får se.

Min sommar (d som är planerat just nu)

Åka till norge och jobba, ungefär 1 månad
sola,bada
gothia cup i göteborg, kanske skandinavium cup i norge... ska inte t partille i år :(
kanske åka utomlands med mina kusiner. sen händer mkt andra sakre hoppas jag, va med vänner osv.

har inga bilder i min data pga att alla mina bilder är borta från min dator. hade ju virus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0