SKRIV....

Yes, ja tänkte just lite på om ja skulle va inne på playahead lika mkt som förut. min vip har gått ut men jag pallar inte fixa. ja är inte inne så mkt på det. jag är mest inne på facebook. menmen, d är många som har tröttnat på pea. ja ska inte fixa vip men jag ska inte ta bort min pea iaf ;) , sedan tänkte jag fråga om det är någon som vet hur man lägger in youtube clip. asså d är knas för mig. snälla skriv den som vet!! skriv oxo vad ja ska skriva i bloggen oxo. den känns tråkig kanske. ja skriver mkt om vad jag gör och så. men vad mer vill ni se. test, frågestund, kändisnytt eller vad som helst. SKRIIIV !!! Lovee 

                                      Dagens outifit!                                            
                                    Baggie jeans - ginatricot                                            
                                Linne - H&M                                           
                                  Tröja över - H&M                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0