Shoo bre

Igår var min data cp, asså hatar den ibland så kunde inte lägga in ett inlägg. jag har presic plattat håret och ska snart sminka mig lite. har utvecklingssamtal idag. från 12 t halv 12. så man är ledig hela dagen tills man har sin egen tid. dom som bor över oss har typ 2 hundar som alltid skäller på morgonen så kan typ aldrig sova. d är störande ! efter samtalet ska ja nog gå t min gamla skola här i bredäng och hälsa på. elr inte hälsa direkt men gå dit och chilla typ och träffa gamla vänner... jag titta nyss på top model för d fanns inget annat på tv. ikväll har vi handbollsmatch som nog alla vet (stog i inlägget före den här) mot lidingö. vi ska spöa skiten ur dom. yes , men vi hörs. Lovee
Boken jag läser, bäst !

 


Kommentarer
Postat av: Millee tha PIMP

Yo steffo tycker din blogg suger :p

2009-03-11 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0