ingen mobil tills imorn kväll :S

Hahahah, ibland har man fel. d va inte ens lidingö vi skulle möta. va lite borta i huvvet där. vi mötte kungsängen och vann den. kmr int ihåg resultatet. i början av matchen så va vi lite mesiga i försvaret men kom igen lite i andra halvlek. vi spela bra tkr jag. d va hemmamatch i huddingehallen så d va bra känsla. innan matchen börja så gav jag min mobil t elin så att igen skulle ta den ur min väska. hon skulle inte spela så hon kolla mot matchen och va där. efter matchen så gick hon tydligen... med min mobil :S inte bra... menmen, imorn är d träning så hon har nog med sig den. (hoppas jag) ska försöka få ta på henne iaf. imorn går min comviq ut så d va perfekt ''taiming''. ingen mobil :S ja klarar mig... P.S. Jag kommer inte in på playahead, får panik på den här datan !

Asså ja vet inte vad jag ska skriva min blogg?, va vill ni veta? ni måste skriva för d är ni som bestämmer rätt mkt. snälla, skriv vad ni tycker. d är viktigt ! Lovee

Kommentarer
Postat av: Rimona :)

tjoo älsk, bra blogg :P <3

2009-03-10 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0