Ge mig sommar nu !

Jaaa !, nu är min data helt ren igen!, viruset är borta och nu kan jag andas. ja kommer in på pea nu oxo och den är inte seg. jag ska inte ladda ner så mkt för ja vill inte ha den så seg.
Idag hade vi skol-dm i skolan. vi kom vidare till typ final tror jag. ja stog i mål och släppte inte in ett ända mål ;) För ngr minuter sen drack jag varm oboy och typ fika med mig själv. ja läste i CHIC tidningen. den va rätt bra. (dyra kläder asså, shit) lyssnar på musik just nu och chillar. vad mer.. hmm, asså jag vill ha sommaaar ! asså verkligen , längtar som fan. när man bara ligger på gräset eller i en fotbollsplan (konstgräs) och bara set när andra spelar fotboll och alla tjejer bara är med varandra och chillar. går ner t mälaren eller sätra badet på kvällarna. asså inget slår det. den bästa tiden i mitt liv är när d är sommar. är inte ditt det ? jaja, snart kommer det hoppas jag. Lovee 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0