fortf lite sjuk

ja ni ser ju själva, ja är fort lite sjuk. min klass har fotboll just nu men ja sitter här hemma och vänta på at nästa lektion ska börja. el nu ringde nikita till mig och sa att d inte var ngn träning. menmen, ja åker ändå t skolan tills nästa lektion. skit i d nu. idag efter skolan ska ja nog åka t mariatorget och sola. ska sola idag sen ska ja ta lite avstånd från det. har blivit brun och d är bra. lite mer i ansiktet bara och så. ja åker dit själv tror jag. efter d ska jag kanske åka t huddingehallen och kolla på träningen. inte säkert med kanske. är skit laddad t matcherna i helgen. elr mest till den imorn (hboll) d är sista elit matchen mot skogås. kom och titta ??
dagens outfit tror jag kommer när ja kommer hem elr ngt. Lovee

palm


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0