i love my twins

sitter inne på facebook och snackar lite med en barndomskompis som ja fick tag på. vi snackar lite om hur vi bråka när vi var små osv. men nu är man äldre och mer mogna. snackar lite med emma älskling oxo. imorn ska vi vara tms tror jag. på kvällen. (emma är en av TWINS) va med dom igår kväll oxo. vi satt vid ''mitt ställe'' vid vattnet en bit ner från mitt hus. jag, TWINS och söööta alice. vi satt där och bara prata och kolla på solnedgången. skiit mysit!
min statstik har sjunkit groooovt. jag måste ta igen nu fan. hur ska jag göra ? :O alla tror ju att jag inte skriver mer. måste hitta på ngt. Lovee


NARS
grejer är good stuff. mkt bra smink ;)


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig.

2009-06-19 @ 00:29:44
Postat av: Lorin

jag älskar dig me emma!

2009-06-19 @ 01:01:08
URL: http://sakkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0