Heartache on the dance floor

pratar i tel med rezan just nu, ska smsa emma snart och se vart hon är. ja måste ut fan. blev min header bra?? ska inte byta bakrgrundgrej, älskar den... tittar lite på grejer i internet och så. lyssnar på musik som vanligt. nåt jag glömde säga var att vi vann EKEN CUP, jag var inte med dom två sista dagarna men de gick ju hur bra som helst för dom. stefan (melissas pappa) hämta en tröja, medalj och en väska t mig. skit snällt av han att kma förbi och lämna den. ja va inte hemma då. de va lite tråkigt. men tack stefan!!

om några veckor tror jag de är gothia. fan va nice det ska bli. vi ska träna och så innan. jag ska fixa in lite mer pengar, måste ju jobba för dom. sen ska ja säkert shoppa sönder dom , eller spara och åka utomlands kanske. man vet aldrig. Lovee

Hade tråkigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0