SWE vs ENG

Shoo bloggen! har varit ute på altanen och suuulat. skit nice, solen är inte så stark längre men det funkar. har ätit glass med släkten och så. vi satt och prata lite. nicenice, om ngr minuter kommer min kusin och hennes man hit. dom ska ju gifta sig i augusti så dom åkte t fittja då är d brölopp som gäller. vi ska vara hennes tärnor och ha skit fina rosa klänningar. vi ska åka i limmon och grejer så det blir hur nice som helst.

just nu spelar sverige-england , det går inte så bra för sverige -.- pappa får typ flipp snart. hah, nej jag skoja bara. sverige gjorde precis mål. de kanske går bra ändå. men ska ta på mig några kläder och gå ner t altanen igen. eller ska kolla på matchen tror jag. Shoo då! Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0