Med TWINS !

inget bloggande idag? hah, har inte hunntit. dagen börja med att min underbara emma ringer och väcker mig. typ vid halv 11! då ska ja igentligen ligga och sova men nejnej hon undrar om vi kunde gå t gömmarn idag igen. why not? jag börjar fixa mig och går t tuben. möter upp dom i skäris och sen tog vi bussen. när vi gick en bit så var det ''typ'' en geting (någon slags geting men de såg inte ut som en) som va på henne hela tiden. när den gick ifrån henne så fortsatte vi gå. efter typ 30 sek så kommer den igen och vi springer som galningar. jag garvar hjäl mig som vanligt. sen stanna vi och den kommer efter oss. hela vägen till den platsen vi skulle så följde den efter oss. vi sprang i typ 5 min. aja, de va iaf galet!

kom nyss hem från kungenskurva. va där med pappa, skulle hanlda lite och jag behövde solskydd tills imorn!!! Lovee
Läs deras blogg! www.oneandtwo.devote.se
 
Sanna och Emma, loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0