måste bli brun!

sorry för en dålig upptadering men så är det ibland. jag vakna vid 12 tror jag. kolla mobilen och ser att emma har smsat. hon fråga om ja hade lust att åka t gömmarn med henne och alice. vrf inte liksom? vi åkte dit och träffa sanna där. hon satt me ngr kompisar men dom skulle gå. vi gick vidare i skogen (något som ja inte gillar är skogen!) kom fram till en plats vi kunde vara sen bada vi. fan va nice! när jag kom hem så var ingen hemma. jag gick t altanen och sola lite tills dom kom. ska äta en piggelin nu och sen ska vi grilla. pussaaar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, tack för idag baby !

pussen på bussen. <3

2009-06-28 @ 21:57:58
Postat av: Lorin

haha, lungt älskling :)<33

2009-06-29 @ 00:19:06
URL: http://sakkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0