länge sen...

har pappas data nu, men d blir ett snabbt inlägg. jag har saknat datan rätt mkt fan. hela den är helgen har jag bara varit på bröllop och fest! mina kusiner från norge kom hit (dom är vuxna) och vi åkte dit med dom. i fredags var det inte så kul. va skit trött så pallade inte. gick t bilen och lyssna på muisk. sen igår så va d bättre. då va jag inte trött så d va chill.
jag slutar skolan på tisdag, längtar som fan. efter d ska jag på student. min kusin i norge ska ta studenten så vi ska dit. sen kommer jag hem och då är det eken cup . jag ska bara spela de 2 första dagarna för sen ska jag på stadslagsläger i 2 dar. sen kommer jag hem och då är det bara kompisar, träningar (hoppas inte) och cuper osv. allt kommer vara chill.
idag har jag match och sen ska ja nog va hemma eller träffa ngn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0