keffaste vädret..

vid kl två ska vi åka till gubbängsfältet och spela två matcher. det är dom sista matcherna i gruppen och sista matcherna jag spelar. för imorn ska ja på stadslagsläger (fboll). är skit nervös men de kmr gå bra hoppas jag. vädret är skiiiit just nu, men vi kommer köra på. vi kommer bli ler klumpar allihop. de är svårt att spela på en lerig gräsmatta. bollen blir skit blöt och man själv kan inte spela som man igentlgen kan. menmen, så är det.
sista matchen är 20 i 6 så efter det kanske jag ska på bio men är inte säker. ska upp tidigt imorn och måste packa lite. det är vet är att jag kommer äta kebabtallrik när jag kommer hem. fan va nice!

snart kommer min internet så då börjar bloggandet igen. har klarat mig utan data. fett stolt, men skit i d. det är sommarlov så måste hitta ett sommarjobb. ska fixa in lite cash fan. Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0