internet is back

om jag ska vara ärlig så säger jag inte allt om mig själv. jag säger inte privata saker känner jag. ja vill heller inte göra det men då känns de så dött att kolla min blogg. ja funderar på att ta ett steg längre men ändå inte. det har hänt så mkt den här sista tiden men liksom alla kommer ju läsa och de känns bara fel... vad tkr ni '?

jaaaa, min internet är här och nu gäller det för min pappa att fixa in det på min data. fan va nice, då kmr jag har flera inlägg osv. just nu sitter jag på syrrans.
jag har varit hot johannes idag på hans kontor och jobbat lite. (min tränare i fboll) vi la papper i kuver. sen efter det fick vi ta vad vi ville från aik-shopen. skit nice, ville ha pengar men de va inte så. ja måste hitta ett sommarjobb. ett enkelt och där man får mkt cash!!! hjälp mig?? haha, aja. va där me fillie och träffa ngr andra efter det. när jag kom hem va syrrans kompisar här och chilla. dom sjöng singstar ocg jag garva ihjäl mig. sen så satte jag på musik i min data. har en grym bas i rummer så hela skakar. (ni ska få se mitt rum sen när det är klart) så alla dansade och sjöng. fan va flääshiga vi va där. dom är oxo som mina systrar. okej, nu blir det ett låångt inlägg. kanske skriver ett till sen. Lovee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0