Jag undrar bara...

hade lust att skriva ett inlägg. inget spec men jag kom och undra på vad jag igentligen vill göra i min framtid? vill jag spela fotboll elr handboll. ska jag hålla på med musik, elr mode. kanske t o m vara advokat elr ngt sånt. starta ett eget företag. vad som helst liksom. ska jag ens tänka på det nu? men det finns alltid ngt man drömmer om. men jag har flera drömmar. något som jag verkligen drömmer om är att bara få hålla på med musik och dans. men ska jag ta den vägen? det är ju inget jag håller på med nu. jag skriver inte låtar? jag går inte på dans? jag gör bara allt det hemma. alla vet att jag älskar att dansa. jag skäms inte över att dansa framför folk. men jag älskar verkilgen sport. jag skulle inte hållt på med hboll och fboll nu om jag inte gillade det... bara några funderingar. Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0