TC..

Nu är jag hemma, jag sa aldrig vad jag skulle göra. han inte. jag va iaf i stan med mamma och kusinen från tyskland. fick med mig hem lite grejer. (bild kommer) vi åt inne på kungshallen. självklart så blev det kebabtallrik... när vi va påväg t tuben så träffa jag fanny och vanessa. dom gick bara runt lite och chilla typ. kul o träffa fanny. det va rätt länge sen. vintras? aja, väntar på pappa. kanske ska fixa min gardebrob. Lovee
R12462-141  
bild 1 : Klocka från uropenn 150 ;- skit bra pris, min är rosa (hitta ingen bild) bilden jag tog blev inge bra...
bild 2 : jeans från gina 399 ;- ser klockan oxo... på bilden är dom inte så snygga... -.-
bild 3 : ett vanligt mysdress. ska köpa i rosa oxo... 299 ;- från foot Locker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0