sova - nu!

nu är jag hemma. min morgon börja med att jag vakna kl 7 och sätter på datan. jag är skit trött och har ingen aning om vad jag håller på med. jag skulle kolla när bussen gick och skrev helt fel tid på sl. jag va nere vid tuben och smsar natta. jag kollar på klockan och känner att jag är för tidig. ja tänkte efter och sen kom jag på att den åkte 20 över 9 inte 20 över 8? fan va sur jag blev. kunde ju legat och sovit. menmen så är det... ska nog vila nu elr så ska ja t skärholmen och kolla lite grejer. de blev ingen träning idag för allt regn var på planerna så vi hade teori ist. jag blev glad som fan. en hel sjö elr ngt. Lovee

Italien 08 , saknar/minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0