Sarah = Du lyser upp min dag

Kom precis hem från bion med sarah älskling. i adore you. filmen va as bra. vi hade skiit kul. Vi kunde inte ta ngr bilder . d va så mkt folk så d gick int (ni förstår) :P , men vi fick till en iaf men den blev inge bra , elr ? hahah sarah har den på sin mobil så vet int. d va ju 15 årsgräns på filmen men vi fixa d ''såklart'' . när vi skulle köpa snacks så hade ja mina pengar på mitt bankomatkort men ja kände på mig att ja int hade tillräkligt med pengar i för ja hade slösat på allt :P, när ja gav kortet så fråga hon ''har du legg?'' och vi skulle liksom köpa biljetterna och då skulle hon se på mitt legg att ja int va 15. hahah, inte bra !, när vi fått vårt snacks så bytte vi kassa, hahah, smarta va ?, (d skulle ni oxo göra men jaja) vi kom in i biografen och d va mörkt vi va lite sena typ men vi missa inget. Den va jätte jätte bra :D ni måste verkligen se den! när vi va på väg till bussarna så såg jag min buss kma. när ja skulle ta fram mitt kort så va den int i mina fickor. och jag får panik. så bussen fick åka ifrån mig -,- efter typ 3 min så kollar jag ner och däär ligger mitt kort på marken. fan vaa glad ja blev, vi garva ihjäl oss. nu har har ja skrivit mkt. aja, ska typ sova snart. är lite sömnig. Godnatt alla! Lovee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0