Va fan asså

Hejsan alla sötaa !
Nu sitter jag här vi datan och gör inte så mycket. va i centrum och köpte godis t imorn. gottgott! :) ja träffa evie och hanan. vi gick t gården en stund sen kom jag hem. duscha lite (hade lust) och nu sitter jag här. lyssnar på musik och inne på playahead.älskar musik!!!, Asså ja har inga bra skid kläder och sånt. d är inga fina och dom är rätt stora :S menmen , d funkar.

Som nog vissa har hört så är de väsrta kriger med MIN Chris Brown och han keffa flickvän Rihanna. asså hon är största bombaren. Hon har sagt at chris brown har misshandlat henne och försökt döda henne. asså hon är sjuk !, och nu kan han få 9 års fängelse. asså 9 år är skit mkt, hur fan ska ja klara mig utan han nya musik. d här är inte bra!, ja hatar rihanna. ja har int direkt gillat henne innan men nu är hon en idiot. Dom säger at d va ngr människor hade sett hennes bil utan för sjukhuset osv. asså de typ bara vittnen som snakkar skit. när dom grep honom så sa han inget emot ?, vrf liksom. asså är d här ett påhitt ?, ja går runt och tänker på d hela tiden. kommer int klara mig. hoppas de går bra! , loveu Chris Brown, du är kuuung <3 , skriver imorn efter ja kmt hem från romme. Lovee
             
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0