HONEY

ÄNTLIGEN !, nu är datan fixad. allt i datan är borta. alla mina bilder, låtar osv. är inte så glad men häldre en data som funkar liksom. idag va d match mot lidingö och vi vann den. (div 1) som nog alla vet så är d sportlov :D ja kommer inte åka bort men kommer va me vänner. yes, kollade på filmen honey nyss. den kom på tv. nu är d melodifestivalen men kommer inte kolla så mkt tror jag. kanske , d finns inget på tv. sen presic efter så kommer when a stranger calls, den måste ja kolla på.

imorn är d fotbollsmatch tidigt på morgonen. vet inte vilka vi möter men d går nog bra ändå. jag måste fixa ngn som kan fixa min header. är inte glad asså :( menmen, shit happens. Lovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0