LC lämnar the hills

Om en liten stund så kommer fatou hit. vi vet int vad vi ska göra. kanske gå ut elr ngt. gör inte så mkt just nu. läser mkt om kändisvärlden och så. ja läste på klick att chris brown (min älskling) ska ha rättegång den 5 mars och att många radiostationer har valt att ''bojkotta''  hans musik.asså dom är sjuka i huvvet. hur kan man va så jävla dum och göra ngt sånt. va fan har hans musik med detta att göra liksom. jag kan iaf inte leva utan hans musik. ja hoppas och ber att han börjar skriva musik snart.  ja såg även att d va ngt om the hills. Ja lägger in artikeln så ni får läsa själva.... Lovee

P.S. ja kommer lägga in rätt mkt om kändisvärlden nu för tiden. får se hur d går osv... enjoy !

Lauren Conrad lämnar "The Hills"


Stjärnan vill sluta med flaggan i topp 

Det blir inget mer "The Hills" för Lauren Conrad. Stjärnan har nämligen bestämt sig för att lämna serien innan tittarsiffrorna dalat.

Snart kommer den femte säsongen av det populära programmet. Vad som händer sedan är ännu inte klart, men Lauren kommer hur som helst inte att medverka. 

- Min största grej med programmet var att jag ville lämna det när det fortfarande var ett bra program, säger hon till Seventeen magazine.  

- Jag ville alltid minnas det på det sättet. Jag gav MTV en deadline och sa "Det här är så länge jag kan göra det här utan att bli galen", berättar hon.


Kommentarer
Postat av: Fina

dock är ju lauren med i trailern för femte säsongen så hon lär ju medverka med tanke på att serien är baserad på henne?

2009-02-27 @ 21:54:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Lorin

ja, men om du kan läsa bättre så står d att efter säsong 5 så är d då d inte är klart att hon ska?, P.S är d inte jag som har skrivit detta ;)

2009-02-27 @ 22:00:52
URL: http://sakkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0