Hammarby-Huddinge

Shoohosan!, igår kväll skrev jag inget. ja va ute t typ 10 sen så gick ja och la mig. va trött. idag hade vi match i eriksdalshallen. vi mötte bajen , kommer inte ihåg hur mkt d blev men vi vann iaf ;) hade typ samling kl 9 så va tvungen att gå och lägga mig. ja kom int hem nyss. idag ska ja bara va hemma och chilla tror jag. just nu är ingen hemma. d är typ och handlar. chillchill! :P , ja har inte så mycket att säga, åt glass nyss, skiiit gott ! lyssnar på musik osv. imorn är d skola och har fotboll på morgonen (fotbollsprofil) elr först matte sen fotboll. tjejerna som är i falun kommer hem idag. ja har ingen aning om hur d går för dom. ska smsa natta elr ngn. Ha en bra söndag alla!, komentera gärna inläggen...Lovee


Bild från Norden Cup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0