Från BRD till VBG

ShooShoo ! Träningen gick bra idag. d är kallt som fan ute. menmen. om ungefär 1,5 månad ska ja flytta från bredäng. på ett sätt vill ja men ändå inte. ja ska flytta t radhus i vårberg. som tur så känner jag ngr där och d är fotf 127 ! ;) mamma har börjat packa lite. snart är d nog min tur. Huset är jätte fint och jag har ett blått rum men ska typ måla d sen efter ett tag. d va typ en kille som ''bodde'' i d rummet innan -,- ja ska nog ha en inflyttningsfest oxo. vi får se med d.  ja är inte så nöjd med min blogg. asså headern osv. jag är inte bra på sånt där. ja måste hitta ngn som kan fixa åt mig. ja har gått in på desingadinblogg.se elr vad den nu heter. men liksom d går inge bra ibland. d här måste fixas !? , skriver mer imorn ska plugga lite nu. Lovee

En gammal bild på mig och bvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0