yes baby ;)

igår upptadera jag inte alls! inte bra, men jag hade ingen tid. vakna vid halv 8 och åkte direkt t huddinge. efter träningen åkte vi hem t Sarah (som är även min tränares dotter) vi va där och hade det mysit. bada, grilla och snacka. alltid mysit med dom. när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig. jag skulle upp samma tid men den här morgonen va inte den bästa. jag orkar inte berätta. så rolig är den inte. men ni kan få de lite kort.
jag hoppa på en buss som jag skulle ta 09.38 men jag hoppa på den som kom 08.38 (såg fel på klockan) mer än så tnäker jag inte säga. jag hade inte vaknat till riktigt...

snart är min kusin här, hon bor i tyskland men ville komma och hälsa på. hon e typ 18 tror jag. sen kommer min farbror och dom andra kusinerna. men inte idag. nu har jag lust för en glass. Ha en bra söndag!

P.S. TIsdag och onsdag blir de ingen ung08 för mig. ska åka till norrköping. men torsdag - fredag är jag på g ;)



Ja ni vet, har inte den bästa kameran på mobilen! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0