KTG

En dag på ung08 mår man ju alltid bra av. jag åkte in själv för att möta upp ngr kompisar. filli och emma typ. hon sa att dom va påväg t donken så jag gick dit. men hon gick t den donken som är vid gallerian. fasst jag gick t den som ligger nära max och kungsan. som tur så träffa jag sara W, Sara J , melissa. dom va med en tjej som heter emma. hur som helst så var jag med dom ett tag sen kom filli. jag träffa rätt många så de va galet... efter träningen ville jag dit igen men jag hade inte lust. de skulle bli för sent. komme hem, duscha och sen dit. palla inte. imorn ska jag vara där länge. inga träningar så de e chill. nej, men nu ska jag kolla lite i facebook sen blir de tv och majskolv. Lovee 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0