inte bra asså...

ohno, snart börjar skolan! vill verkligen inte. måste ta vara på den tid som finns kvar. jo, 3 dagar!? imorn ska jag träffa niki och julia. om de går att boka tid imorn för manikyr... och om hon har någon bra tid så ska vi dit och fixa våra naglar. elr julia ska, jag ska inte fixa nu. jag fixar till bröllopet ist. vill inte försöra mina naglar nu? vi ska gå runt i stan lite så får vi se vad som händer. på kvällen har vi ju träning så den måste jag gå på.

Just nu mår jag skit dåligt, efter jag fick en stenhård boll på huvvet när jag skulle rädda bollen (bakhuvvet, vet de låter konstigt men de va ngt konstigt sätt) så har jag sjukt ont just nu. och nej, de är inte kul! jag går på droger känner jag. ipren hit , ipren dit. men inget hjälper. har fett ont i ryggen och kroppen oxo. nej, men nu känner jag att jag gnäller för mkt. aja, ska nog sätta mig framför tv (som vanligt) ciaoo!

den e rätt bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0