yes box !

jaa veet, ja är skit seg på att skriva inlägg. men ibland har man inte lust med datan och idag var d en dag där ja inte hann och palla. efter att jag kommit hem efter en sakkad dag i skolan så var d tv som va på. snabbt bytte jag kläder och åkte direkt t huddinge. vi städade runt typ ica. ja gick med becka, ebba och elin. vi hade d skiit kul. efter d åkte vi till elin för hon skulle byta om sen fick vi skjuts t stuvsta c och där tog vi pendeln t eriskdalshallen. d va en av andra semifinalen för bajen tror jag. de vann med mkt asså. kmr inte ihåg hur mkt d blev men dom va överlägsna. sen åkte jag såklart hem och nu sitter jag här. är inte trött. tittar lite på tv nu.
imorn har jag träning fast handboll. vi ska träna inför slutspelet som är i helgen. är laddad som faan ! hoppas d går bra för mig asså. efter fredagen får vi inte sitta vid dataorn och typ lämna mobilen och bara fokusera. så d blir inga inlägg i helgen för mig... ja har bestämt mig:P puss och kraam alla ! Lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0