inte kul asså...

fuck asså, ja kommer typ inte ha tillgång t data på ungefär 5 veckos :O asså driver dom med mig. på lördag flyttar jag ju och vi kmr få ett modem från typ ngr, fattar inte själv vrf och vi kmr bara få ett och den kmr va i min syrras rum. faan asså, hur kmr ja klara mig? kanske ett inlägg per dag liksom. d här är inte kul asså. shit happens ! men hur som helst så kmr ja att stänga av mobilen och datan helt för nu gäller d bara fokus för mig. d är slutspel i helgen och vi ska äga på plan. imorn ska vi ha en träff. äta lite mat, chilla och mycket annat. bara vara tms. d gick rätt bra för mig på träningen idag. vanessa älskligen är tbx ! , saknade henne som faan !

efter träningen åkte jag, melissa och stefan (hennes pappa) till vårt hus. stefan skulle göra ngn grej så jag och me lissa va där en stund. haha, ja lärde typ henne jonglera. hon va fan grym ! bra där melissa! kolla in henne blogg ! www.grigio.blogg.se . Pussaaar ! Lovee

Kommentarer
Postat av: melissa

visst jag var gryym (a)

2009-04-23 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0