Hemma nu

Nu är ja hemma, har haft det kul. träffa min morfar som inte mår så bra...älskar dig morfar. efter att vi åkt ifrån min morbror i linköpning så åker ju man förbi norrköping för att kma t stkhlm. men d bor en familj i norrköping som vi känner så vi tog oss snabbt dit och fikade lite med dom. sedan åkte vi runt i bilen för att kolla hur ja hade d när ja va liten. ja är nämligen född i norrköping så vi kolla lite på lägenheten vi bodde i och där ja hade vuxit upp (blev bara 2 år) sedan så slytta vi t stockholm osv. nu tkr ja är ja lär för mkt swedi men så e d. yes, va ju och shoppa lite i stan där och den här fina klänningen köpte min syrra t mig...

Och en liknande klänning som ja ville ha, skiiit fin ! kan byta om ja vill. VAD TKR NI ATT JAG SKA GÖRA ?


Kommentarer
Postat av: martina

du är så gullig i allt lööörin ! :D <3

2009-04-05 @ 17:43:04
URL: http://martinaochlollo.blogg.se/
Postat av: Lorin

haha, taack älsklingeen :)<333

2009-04-05 @ 18:09:27
URL: http://sakkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0